2022/08/15
Єдність. Про що це? Чи є щось, що об’єднує українців та українок, окрім спільного ворога? Ми вважаємо, що так — історія, культура, мистецтво, кулінарія, традиції та звичаї. Звісно ж, українські.
Попри те, що ми живемо у різних куточках України, дотримуємося різних традицій та звичаїв і навіть маємо різні регіональні особливості головного українського символу — вишиванки, нас усіх об’єднує шана і любов до української культури і України. Ми всі докладаємо зусиль для того, щоб наше майбутнє було вільним і мирним.
Саме це ми хотіли зазначити за допомогою нашої всеукраїнської інфокампанії “Єдині як ніколи”, розробленої разом з креативною агенцією Arriba!. Гасло інформаційної кампанії також стало гаслом ХарківПрайду 2022.
Основою айдентики інформаційної кампанії стало Бродівське письмо. Це символічна абетка, яка дозволяє зашифровувати у вишивці різні сенси. Було розроблено дев'ять різних елементів, які разом утворюють — Айдентику Єдності. Вона заснована на багатовікових традиціях і відзначається різнобарвністю, адже сучасний світ переповнений різноманітними кольорами й відтінками
Також, в межах створення айдентики було розроблено шрифт “Вишиванка”.
Задля цього були взяті літери з Бродівської писанки, з якої виокремили певні елементи та створили унікальні форми. Вони легко комбінуються, читабельні та нагадують українську вишиванку. Деякі літери мають два варіанти написання — це ще раз підкреслює поєднання різності, що є основною ідеєю кампанії.
Для того, щоб донести основну ідею широкому загалу, було розроблено 4 серії принтів з айдентикою кампанії: міста, їжа, музика та любов.
Також, у серпні 2022 року у трьох великих містах України (Харкові, Одесі та Львові) на 31 бігборді була розміщені постери інформаційної кампанії. Загальне охоплення переглядів постерів кампанії, за даними агенції "Мегаполіс", склало більше ніж 800 тисяч людей.
Щоб підвищити видимість кампанії на всеукраїнському рівні ми розмістили її в потягах “Інтерсіті”. Таким чином її змогли побачити українці та українки, які подорожують потягами між великими містами України.
Протягом вересня у потягах за 14 маршрутами на 564 моніторах тричі на годину демонструвалися короткі відеоролики з постерами «Ми різні, але нас єднає Україна».
За даними агенції, що розміщувала рекламу, роклики побачило більше ніж 250 тисяч людей.
У межах інфокампанії був розроблений відеокліп-маніфест єдності українського суспільства (та ЛГБТК+спільноти як його частини) у боротьбі проти російських загарбників. Його основою стала пісня Квітки Цісик «Два кольори». Адже її головний посил — заклик не забувати своє коріння, батьків і традиції. Також, окрім червоного та чорного кольорів, в маніфесті згадується веселка — символ ЛГБТ+ руху.
Червоне — то любов, а чорне — то журба.
Хоробрість — небова, бо теж вона безкрайня.
Для праці жита золота в нас є фарбà.
За помаранчеву свободу б’ємось як в останнє.
Барвінок міцно фіолетом нас спліта
Разом, бо в нас одна в блакиті Мрія.
Зелений паросток крізь попіл пророста —
Зітрем з своєй землі всі тіні злії.
Бо чорне — то журба, червоне — то любов,
І є ще безліч кольорів, що нас єднає!
У небі мирному зійде веселка знов
Коли в нім сонце перемоги запалає.
Також, текст маніфесту був накладений на відео, в якому було відображено всі ті сенси та образи, які ми маніфестуємо. Все те, що об’єднує українців та розділяє їх із ворогом. Все те, що є Україною.