Вакансії ГО «ХЖО Сфера»: фандрейзер_ка, менеджер_ка шоуруму, координатор_ка подій, дизайнер_ка
Ми запрошуємо вас стати частиною ціннісної команди, яка працює над масштабними ЛГБТК+ і феміністичними проєктами на сході України. Ви отримаєте можливість впливати на зміни в суспільстві, працюючи в проактивному середовищі та реалізуючи амбітні проєкти
Відгукнутися на будь-яку з вакансій можна за посиланням:
Фандрайзер_ка
Шукаємо людину, що допомагатиме в організації з пошуком джерел фінансування: грантових конкурсів, фоніви, організацій, інституцій, приватних донорів тощо.
Основні обов‘язки:
- підготовка резюме проєктних конкурсів для команди;
- написання проєктних заявок: організація обговорення ідей проєктів, формування текстів заявки та супровідних документів, створення бюджетів і календарних планів реалізації проєктів;
- підтримка та поновлення бази контактів донорів, міжнародних інституцій, партнерів;
- переклад проєктної документації з/на англійську мову (грантові заявки, супровідні листи);
- участь у комунікації з донорами на різних етапах грантового циклу.
Обов‘язкові вимоги:
- вільне володіння діловою англійською (рівень B2 і вище) та українською (усно та письмово);
- співпадіння по цінностях з організацією;
- проактивність, ініціативність та орієнтованість на результат.
Додатковими перевагами буде:
- досвід роботи з ЛГБТК+ і феміністичними організаціями;
- досвід участі у міжнародних подіях;
- досвід у грантрайтингу та фандрейзингу.
Умови роботи:
- конкурентний гонорар, відповідний вашій кваліфікації та професіоналізму;
- компенсація витрат на психологічну підтримку;
- робота дистанційно або в затишному просторі у центрі Харкова;
- часткова зайнятість (15-20 годин на тиждень) із перспективою переходу на повну зайнятість;
- участь у масштабних ЛГБТК+ і феміністичних проєктах;
- робочі поїздки в межах України та за кордон.
Менеджер_ка шоуруму
Шукаємо людину, яка керуватиме Веселковою крамничкою — нашим благодійним проєктом для підтримки армії та ЛГБТК+ спільноти.
Основні обов‘язки:
- створення стратегії продажів;
- комунікація із покупцями в соцмережах та на маркетплейсах;
- пакування та відправка товарів покупцям;
- щомісячні звіти з продажів;
- організація зйомок продукції.
Обов‘язкові вимоги:
- досвід роботи у сфері продажів;
- співпадіння по цінностях з організацією.
Додатковими перевагами буде:
- розуміння сучасних тенденцій в створенні мерчу;
- здатність адаптовуватись в динамічному робочому середовищі;
- креативність.
Умови роботи:
- конкурентний гонорар, відповідний вашій кваліфікації та професіоналізму;
- гнучкість умов праці;
- частина роботи може бути дистанційна, частина потребує відвідин нашого шоуруму в центрі Харкова;
- прагнення організації до забезпечення life&work balance;
- компенсація витрат на психологічну підтримку;
- ціннісна команда;
- можливі робочі поїздки в межах країни та закордоном.
Координатор_ка подій
Шукаємо ініціативну людину до програмного відділу організації — у обов’язки входитиме організація подій та акцій, робота з волонтерством та турбота про наш офлайн-простір.
Основні обов‘язки:
- планування та організація заходів подій;
- координація волонтерської команди організації;
- комунікація з партнерами та підрядниками;
- догляд за простором (замовлення кава-брейку, моніторинг та ревізія речей в хабі).
Обов‘язкові вимоги:
- пунктуальність і відповідальність;
- співпадіння по цінностях з організацією.
Додатковими перевагами буде:
- досвід роботи у сфері програмного менеджменту для громадської організації;
- володіння англійською мовою на рівні B2;
- здатність адаптовуватись в динамічному робочому середовищі;
- доброзичливість та дружелюбність.
Умови роботи:
- конкурентний гонорар, відповідний вашій кваліфікації та професіоналізму;
- гнучкість умов праці;
- прагнення організації до забезпечення life&work balance;
- компенсація витрат на психологічну підтримку;
- ціннісна команда;
- можливі робочі поїздки в межах країни та закордоном.
Дизайнер_ка
Шукаємо дизайнерку, яка допоможе нашій організації підтримувати впізнаваний візуальний стиль та доповнювати його новими творчим рішенням.
Основні обов‘язки:
- створення віжуалів для соцмереж організації відповідно до брендбуку;
- адаптація макетів під друк (банери, листівки, плакати тощо);
- участь у розробці креативів разом із комунікаційним відділом;
- розробка дизайну мерчу;
- забезпечення високої якості візуальної комунікації організації.
Обов‘язкові вимоги:
- володіння програмами Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe InDesign, Figma;
- пунктуальність і відповідальність у виконанні завдань;
- співпадіння по цінностях з організацією;
- здатність працювати у команді та адаптовуватись до динамічного робочого середовища.
Додатковими перевагами буде:
- базові знання з анімації та ілюстрування;
- досвід роботи на аналогічній посаді від 2 років;
- володіння англійською мовою на рівні B2 і вище;
- креативний підхід та ініціативність у роботі.
Умови роботи:
- конкурентний гонорар, відповідний вашій кваліфікації та професіоналізму;
- гнучкі умови праці, можливість працювати дистанційно;
- прагнення до забезпечення life&work balance;
- компенсація витрат на психологічну підтримку;
- ціннісна, дружня команда, яка підтримує професійний і особистісний розвиток.